vko 35 | Maanantai 29.8.2016.

Kestovaippainfo

Kestovaippainfo muutti

Kestovaippainfo.fi on siirtynyt Kestovaippayhdistykselle. Palvelimen vaihtumisesta johtuen sivuston kaikki osiot eivät vielä näy oikein, mutta niitä pyritään korjailemaan mahdollisimman pian.

Kattava tietopaketti kestovaipoista

Lataa aloittelijan opas

Kestovaippainfon opas auttaa aloittelijan alkuun. Opasta saa myös vapaasti jakaa neuvolaan, päiväkotiin, tuttaville, isovanhemmille, jne.
Lataa PDF
Näillä sivuilla pyritään luotettavaan, ajantasaiseen ja puolueettomaan tietoon. Sivustoamme voivat hyödyntää niin aloittelevat kestovaippojen käyttäjät kuin konkaritkin. Tietokannasta löytyvät kaikki Suomessa uutena myytävät vaipat, vaippamyyjät ja pesuainevertailu. Keskustelualueelta löytyy vinkkejä vaipatuspulmiin, vertaistukea ja ideoita esim. itse ompelevalle. Keskustelualueella toimii myös vilkas kirpputori ja ilmoitustaulu alueellisille tapahtumille.

Sivuston sisältö rakentuu pääasiassa vapaaehtoisvoimin. Talkoissa on mukana kestovaippoja lapsillaan käyttäviä vanhempia, jotka huomasivat tiedon puutteen ja halusivat tehdä asialle jotakin.

Sivuston sisällön kopiointi ja edelleen luovuttaminen (esimerkiksi neuvoloihin, perhekahviloihin, vaippojen esittelytarkoituksiin, opintomateriaaliksi jne.) kohdasta Kestovaipat on sallittua sillä ehdolla, että se tapahtuu vastikkeetta ja kopioon merkataan lähteeksi "Kestovaippainfo - http://www.kestovaippainfo.fi". Muilta osin sivuston sisällön kopiointi ja edelleen jakaminen on kielletty.

Viihtyisiä ja informatiivisia hetkiä kestovaippojen maailmassa!
-Infotiimi

Kirjaudu