Moikka. Täällä yks uus Turkulainen kotiäiti, Salla. Toistaiseksi on 1 lapsi, tyttö 11/08, toista odotellaan la:syyskuussa.
Tytön kanssa ollaan kestoiltu melkeen alusta asti ja välillä jopa ihan täyspäiväisesti, mut sit jossain vaiheessa yövaipat laittoi tytön ihon rikki, niin piti vaihtaa kertiksiin. Kertiksiä käytetään välillä myös pitemmillä reissuilla. Meillä on käytössä sekä TSI että ostovaippoja, taskuja kaikki.
Mä olen 26v ja mies 31v. Miehen työn perässä muutettin Turkuun. Käsitöiden tekemisestä tykkään ja vaippojen teko varsinkin on tosi kivaa.
Voisin mielelläni aktivoitua tekemään jotain, kun ei oo hirveesti muuta tekemistä ku olla tytön kanssa kotona, enkä tunne oikeestaan ketään, niin sais vähän sosiaalista puolta elämään

.
Aloitan tämän aiheen nyt täällä, mut tän vois varmaan sit siirtää jonnekin toiseen ketjuun, jos tätä ruvetaan enemmän keskusttelemaan.
Ajattelin et pystyiskö tässä keväällä vielä järkkäämään muutamaa kestovaippailtaa? Mä voisin ainakin asiaa järkkäillä, toki jos muutama muukin kerkee avuksi, niin ois kiva. Meillä ainakin on talonyhtiössä kerhotila, jonka käytön pitäsi olla ilmaista(voisin kysellä). Näissä vois olla yleisesti aiheena kestovaippailu, kestovaippojen esittelyä ja keskustelua aiheesta, sen mukaan mistä osallistujat ovat kiinnostuneita.
Laittakaa mielipiteitä asiasta, niin saadaan homma mahdollisesti etenemään.